پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 2:43 بعد از ظهر

توسعه زنجیره طیور به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود

به گزارش خبر گزاری بلاغ مازندران:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بدنبال آن هستیم تا توسعه زنجیره طیور را به اتحادیه‌ها و تشکل‌های این حوزه واگذار کنیم.
حسن عنایتی در آئین تکریم و معارفه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سالانه بالغ بر یک و نیم میلیون تن تولید محصولات دامی در استان داریم و مازندران یکی از استان‌های شاخص کشور در تولیدات دامی است.
وی ادامه داد: توسعه زنجیره طیور از سیاست‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی مازندران است و به دنبال آن هستیم فعالیت‌های این بخش را به اتحادیه‌ها و تشکل‌های این حوزه واگذار کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: نگاه ما معطوف به تولید، زنجیره‌ها، بازار و صادرات محصولات کشاورزی است و این محصولات قابل عرضه به سایر کشورهاست و می‌تواند با محصولات تولیدی سایر کشورها رقابت کند.
عنایتی کلیجی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیاز به رشد تولید داریم و علیرغم مشکلاتی که در حوزه تولید محصولات دامی وجود دارد باید با همکاری دامداران، زنجیره‌ها و اتحادیه‌های این بخش، میزان تولیدات دامی استان را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: رویکرد جوانگرایی را در سازمان حکمفرما کردیم و میدان بیشتری به جوانان خواهیم داد.
عنایتی کلیجی افزود: آمار و اطلاعات حوزه دام و طیور باید راستی آزمایی شود و بر اساس آمار و اطلاعات درست، تصمیم گیری های درستی داشته باشیم.
وی همچنین افزود: از ظرفیت اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نخبگان این بخش استفاده و بهره گیری می‌کنیم چرا که سازمان نیاز به روحیه و رویه جدید دارد و هیچکس نباید برای سازمان حاشیه‌سازی کند و به دنبال حاشیه باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان با تقدیر از زحمات همه همکاران معاونت بهبود تولیدات دامی در ستاد استان و شهرستان‌ها که زحمات بسیار زیادی را متقبل شدند، طی حکمی محمدمهدی عباس زاده را به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از زحمات مسعود احمدی حاجی در زمان تصدی این مسؤولیت تقدیر کرد.

شاید این مطلب هم مورد نظر شما باشد :   تولید تخم مرغ در کردستان به هفت هزار تن در سال افزایش یافت

درباره ی نویسنده

مطلب پیشنهادی

تخم مرغ ایران وارد روسیه می شود

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که اولین محموله تخم مرغ …