جمعه , 31 فروردین 1403 - 8:40 بعد از ظهر

سامانه رصد تولیدات طیور راه اندازی شد

رئیس سازمان اقتصادی کوثر گفت: نرم افزار اطاعات خود در سازمان اقتصادی کوثر را به اداره مالیات وصل می کنیم که بر اساس آن کلیه خرید و فروش های توسط این سازمان یا هر دستگاه دیگری متقاضی قابل رصد است. ناصر فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر امروز در مراسم اختتامیه رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر، اظهار داشت: سیاست‌های راهبردی ایجاد رفاه برای جامعه هدف بنیاد شهید و هوشمندسازی، مولدسازی، نوع آوری و استعداد یابی در فعالیت هایی سازمان اقتصادی کوثر از جمله مواردی است که دنبال می شود. وی افزود: سامانه امساک سازمان اقتصادی کوثر نیز افتتاح شد تا بر اساس آن استعدادهای موجود در خانواده هدف بنیاد شهید از جمله خانواده‌های شهدا و جانبازان شناسایی شوند به طوری که برخی ا ز مدیران سازمان از طریق همین سامانه شناساسی و مشغول به کار شده اند.

 

عرضه محصولات سازمان اقتصادی کوثر در سامانه سماک با تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی

رئیس سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به راه اندازی سامانه سماک توسط این سازمان ادامه داد: تولیدات سازمان شامل ۵۰ محصول با تخفیف های ۲۵ تا ۵۰ درصدی برای بهره گیری خانواده هدف بنیاد شهید عرضه می شود که شامل محصولات مختلفی مانند لوازم صوتی و تصویری، محصولات لبنی، محصولات پروتئینی مانند مرغ و تخم مرغ و غیره است. فخاری اظهار داشت: جامعه هدف خانواده شهدا و جانبازان بر اساس کارت های الکترونیک که در اختیار دارند می توانند از این سازمان به صورت رایگان خرید داشته باشند. وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم که حوزه که بتوانیم از طریق این سامانه به کل کشور خدمت ارائه شود.

شاید این مطلب هم مورد نظر شما باشد :   افزایش بهره وری در تولید محصولات دام و طیور کشور ضروری است

 

سامانه رصد تولیدات طیور کشور را اندازی شد

فخاری در ادامه صحبت های خود با اشاره به راه اندازی سامانه رصد اطلاعات طیور تولید در این سازمان اظهار داشت: بر اساس این سامانه می توان کل اطلاعات تولیدات طیور کشور شناسایی و یک چارچه شود که چه میزان تولید در کشور وجود دارد و در انبار ای چقدر نهاده وجود دارد. وی افزود: در حال حاضر اطلاعات حوزه طیور شرکت های سازمان اقتصادی کوثر در این سامانه قرار داد اما به وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت اعلام شده است که برای یکپارچه سازی اطلاعات حوزه طیور در کشور می توانیم این سامانه را در اختیار آنها قرار دهیم. رئیس سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به مشکلات موجود در تهیه آمار بخش کشاورزی ادامه داد: ۳۰ سال پیش فردی گفته است که بخش کشاورزی کشور ۹۲ درصد آب مصرفی کشور را استفاده می کند اما مشخص نیست که این رقم چگونه تعیین شده است و یا اینکه در این مدت تغییری داشته است یا خیر.

 

نرم افزار اطلاعات سازمان اقتصادی کوثر به سازمان امور مالیاتی وصل می‌شود

وی با بیان اینکه به عنوان یک نهاد تکلیف داریم که پرچمدار عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم گفت: نرم افزار اطاعات خود در سازمان اقتصادی کوثر را به اداره مالیات وصل می‌کنیم که بر اساس آن کلیه خرید و فروش های توسط این سازمان یا هر دستگاه دیگری متقاضی قابل رصد است. وی افزود: بر این اساس دیگر نیازی به اظهار نامه مالیات و ارائه دفاتر به سازمان مالیات نیست زیرا تمام اطلاعات ما به صورت شفاف و از طریق این سامانه در اختیار سازمان امور مالیاتی یا هر دستگاهی که بخواهد قرار می دهیم./تسنیم

شاید این مطلب هم مورد نظر شما باشد :   نهاده‌های دامی معطل تأمین ارز

درباره ی نویسنده

مطلب پیشنهادی

ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به شرایط تولید، خرید و جمع آوری ۳۰ …